Perearsti või pereõe vastuvõtule palume ette registreerida telefonil 43 33 629 või 53 032 636. Ühest perekonnast mitme pereliikme vastuvõtule registreerimisel palume broneerida igale pereliikmele eraldi vastuvõtuaeg. Vastuvõtule registreerunud patsiente püüame teenindada võimalikult õigeaegselt.
Kui Teil ei ole võimalik kokkulepitud ajal tulla või hilinete vastuvõtule, palume teatada sellest esimesel võimalusel.
Haigestumise korral informeerige sellest koheselt oma pereõde, et kokku leppida edasistes toimingutes. Väga ägeda seisundi (hingamispuudulikkus, ägedad valud jne) korral kutsuge kiirabi.
Esimesel haigestumise päeval nõustab teid telefoni teel pereõde, kes hindab tervislikku seisundit, annab soovitused koduseks raviks ja leiab teile seejärel sobiva aja arsti vastuvõtule. Vajadusel küsib pereõde Teie telefoninumbri ja arst helistab Teile tagasi. Palume helistamisel kannatlikkust!
Vereanalüüse saab anda pereõe vastuvõtul 8.00- 11.00.
Arsti vastuvõtuaeg on orienteeruvalt 20 minutit.
Tervete imikute vastuvõtt toimub teisipäeviti.
Ilma meditsiinilise näidustuseta ehk patsiendi omal soovil tehtud uuringute ja analüüside eest maksab patsient ise vastavalt Eesti Haigekassa hinnakirjale.
Vastuvõtuvälisel ajal ja puhkepäevadel saab infot:
1220 – Perearsti nõuandetelefon: 24 tundi ööpäevas, eesti ja vene keeles.
Saab küsida nõu lihtsamate terviseprobleemide korral 24 tundi ööpäevas eesti ja vene keeles:
kui perearst pole kättesaadav;
terviseprobleem pole nii suur, et külastada perearsti;
vajad konsultatsiooni kellegi teise (lapse, lähedase) tervise küsimuses.
Helistamisel ei tuvastata helistaja isikut ja nõu saavad küsida kõik, ka ravikindlustamata inimesed.
Tasuta numbrile 112 peaks helistama siis, kui terviseprobleem või õnnetusjuhtum vajab kiirabi väljakutset. Kõnedele vastavad häirekeskuse päästekorraldajad, meditsiinilist konsultatsiooni sealt ei anta.
Häirekeskusesse saab hädaabiteadet saata ka SMSi teel. Täpsemalt loe siit.
Häirekeskusesse numbrile 112 tulnud kõned, mis ei vaja kiirabi väljakutset, edastatakse numbrile 1220 arstliku konsultatsiooni saamiseks.
KASULIKUD TELEFONINUMBRID:
1599 – Lastehaigla tasuline nõuandetelefon
Tallinna Lastehaigla nõuaandetelefon, kus nõu annavad kogenud lastearstid, iga päev 8.00-22.00, kõneminuti hind 1 euro.
16662 - Mürgistuste info
on suunatud kodukeemia, taimekaitse- ja putukatõrjevahendite, väetiste, kosmeetika, ravimite, narkootikumide, seente, taimede, alkoholi, mürkgaaside, mürgiste loomade hammustuste puhul abistama. Liin on avatud ööpäevaringselt ja sellele helistamine on anonüümne, tegemist on lühinumbriga.
Emotsionaalse toe telefon - 655 8088 (eesti keeles) ja 655 5688 (vene keeles) iga päev 19.00 - 07.00
neile, kes on emotsionaalse kriisi seisundis, depressioonis, tunnevad sügavat muret kaotuse ja leina tõttu, tunnevad üksindust, kannatavad vägivalla all, kogevad mitmesuguseid suhte- ja perekonna probleeme, sotsiaalseid raskusi või soovivad elust lahkuda.
666 5166 - Radioloogiliste uuringute nõuandeliin
Ida-Tallinna Keskhaigla Radioloogiaosakonna nõuandeliinile helistades saab infot selle kohta, mida patsiendile määratud radioloogiline uuring endast kujutab ja milline on vajalik ettevalmistus enne uuringule tulekut. Nõustamine toimub tööpäeviti kell 8-16-ni.
631 1727 - Vähiliidu nõuandetelefon
Helistaja saab infot vähktõvega seotud küsimustes, sh ennetamise, varajase avastamise, diagnoosi ja raviga seotud küsimustes. Tasuta liin on avatud tööpäeviti 10-12 ja 18-20, sellele helistamine on anonüümne.
16363 - Haigekassa (tervisekassa) infotelefon
612 1360 või lühinumber 16106 - Sotsiaalkindlustusameti info
Lühinumbritele helistades kehtib helistaja operaatori hinnakirjapõhine tariif, va tasuta numbrid (112, Vähiliidu nõuandetelefon) või kui erihind on eraldi välja toodud.